Sunday, October 14, 2012

6 hari di Gombak bersama mereka =)

on that day =) in front of  CAC
teman seperjuangan at tangga besar


Nampak tak orang ramai dekat background picture tue, waktu ni baru keluar dari dewan. Luckily mama and papa keluar awal, kalau tak it's kind of impossible to find them in that crowd.
with them: Nur and Yana


Ex-roomate: Ju and An

akhirnya sempat juga bergambar bertiga

























Yang ni pulak after that day. Nak jumpa mereka-mereka ni on that day, sangat susah maklum la masing-masing sibuk dengan family. So, jumpa sehari selepas, sempat la nak tawaf keliling. Tapi tak sempat juga nak bergambar dengan Cik Siti.










Close up photo with them. Budak kecik kat tengah tu dah pening kepala pakai mortar board lama-lama, aku dengan Nur masih lagi semangat nak berposing.










Yang ni terjumpa dengan both of them dekat tangga, waktu tu dah nak balik hotel, sebab tengok Ju and An bergambar aku pun join sekali. 












Gambar ni, Kak Ti yang tolong snap, ada la juga gambar bertiga, rasanya ni satu je gamabr bertiga. Sedihnya la, datang bertiga nak minta tolong orang pun masing-masing busy juga. 















sayang-sayang ex-roomate:Arina and Syida
Ameer and me before the day











Mula-mula jumpa Arina lepas tu jumpa Syida, dalam kalut-kalut si Syida nak balik sempat juga papa tolong ambil gambar. Semoga tahun depan diorang grad juga.









Yang ni dengan anak. Anak dah besar. Tak sangka dia nak datang. Thanks for coming my dear. 












Adirul and Fais: rindu dekat teacher ke?? hihihi


  

Yang ni lagi dua orang, dah penat berjalan sebab tu berehat-rehat kejap dekat law building. Baru tahu penatnya berjalan dalam UIA ni.









2 Digital: before the ceremony




Fais datang lagi, tapi bawa Amira and the gang. Nasib la kena jalan jauh cari teacher.










flower bouquet from: abang Comot, mama and papa, Wany and Kat



Flower bouquets dari mereka-mereka, bunga yang tengah tu memang pilihan hati. Before convo dulu dah nak sangat roses tapi on that day, tengok bunga tu cantik pula. Bunga-bunga ni datang dengan teddies, tapi semua dan di keluarkan bagi ruang untuk bunga-bunga berkembang.






little teddies from Arina and Syida




Ni la teddies dari flower bouquet tu. Ada lagi dua little teddies dari Arina and Syida. Teringat juga diorang dekat aku.










Sayang sangat tak sempat bergambar dengan abang Comot. Thank you sangat-sangat sebab ingat hari konvokesyen Wani. Bila dah tengok balik pictures hari konvokesyen dah perasan, gambar Wany dengan Kat pun tak ada. Sedihnya! harap-harap nanti ada la peluang nak jumpa dengan sahabat-sahabat ini lagi. 6 hari di Gombak kali ini penuh dengan kenangan manis belaka.





No comments:

Post a Comment