Monday, June 7, 2010

a dream come true...

I had done something that I never done before. I don’t know if I will do it again. But it’s fun. I’ve got to add my new memory. With them something that is looking impossible is possible. What a good day. Starting with the bbq party at Ben’s house, then a midnight movie and then up to Genting Highland. If you know Waniy Safri well, she will never do that things but with her friends, there she are waiting for the sunset. It is a wonderful view up there. At last, my dream comes true. Berjaya juga sampai ke Genting, walau pun tak di rancang. Thank you Aliya. Selama ni susah sangat nak ajak orang temankan? Ambik kau, pukul 4 pagi naik ke Genting. Rasa sangat puas hati. Semua orang asyik bagi alasan ye. Tapi kalau pergi dengan orang lain tak pe la pula. Puas hati. Scenery cantik sangat waktu pagi-pagi macam tue. Boleh nampak KL dari atas sana. Subhanallah. Indahnya ciptaan Allah. Suasana yang sejuk tu pun best sangat. Biasa la orang first time naik Genting semua benda pun best. I’m wondering apa la orang yang duduk kat Genting tue rasa. Mesti dah tak teruja like me. Nasib juga la mama is so sporting. Tapi nak kata pa dah, dah naik and dah turun dah pun baru cakap dekat dia. Nak tunggu papa bawa???? Tak merasa la saya. It’s school holiday, apa ja la yang budak-budak tu wat kat umah. Tak sabar nak tunggu cuti. Nak duduk kat rumah, nak kata nak cover tidur tu, tak la kot, tapi it’s better for me to stay at home rather to stay here doing nothing but sometime I feel better staying here because I can go where ever I want whenever I like. But that is what, home is cal sweet because how better and comfortable your staying at other place than your house you will always miss your house cause it’s not only house but a home.

No comments:

Post a Comment