Wednesday, June 16, 2010

Sedar tak sedar dah masuk bulan rejab dah. Lagi dua bulan je nak sambut ramadhan. Macam tak percaya, time flies without we all realize what had we left behind. Kalau ikut keazaman, nak puasa bulan rejab and syaaban full. Tapi bila dah cuti tu, parah la juga kalau nak puasa. Kenapa? sebab dekat rumah boleh makan sedap-sedap. fikirkan pasal duniawi memang la, kat syurga nanti makanan lagi sedapkan? hahaha. Tahu je semua tu tapi gratification tak dapat nak di elakkan. tapi selagi boleh akan cuba la puasa sebanyak yang boleh. bak kata orang biarlah hari ini lebih baik dari semalam.

dah nak exam hari ahad ni, kiranya tinggal esok ja boleh study. tapi dah malas nak study dah. fikiran saya sudah sampai ke rumah sana. tiba-tiba hari terasa ada kuasa yang menyuruh aku menghabiskan cerpen yang tak macam cerpen sangat tu. dan akhirnya tamat juga. happy!. dah ada 3 story yang siap, hanya untuk simpanan sendiri. buat untuk kepuasan sendiri ja. or dalam kata lain syok sendiri. yang tu saja hobi.

short semester dah sampai di penghujung, dan dah dapat banyak kenangan. rasa puas juga walau pun objective sebenar short sem tak sampai, nak lesen kereta, tapi tak pa tak lari gunung di kejar. aku akan terus menanti. my memories with this short sem will never be forgot...

No comments:

Post a Comment