Tuesday, June 25, 2013

Memulakan sebuah perjalanan hidup...

Dengan ini telah terjawab segala teka-teki yang lama tak terjawab. Aku kini akan tetap di sini. Sekolah Menengah Abdul Halim bakal menjadi tempat pertama penempatanku. Maka dengan ini aku akan mencari keikhlasan di hati mencurahkan bakti di bumi JENAN. 

Aku pasti DIA telah mencorakkan masa depan yang terbaik buat diri ini. Aku menerima takdir yang telah ditulis buat aku. Pasti satu masa nanti aku akan ketemu juga hikmatnya. Dekat dengan rumah dan keluarga. Aku bersyukur, kerana aku telah mendapat apa yang aku imginkan sedangkan masih ada kawan-kawan yang masih belum ke temu jalan penyelesaian dalam kemelut ini.

Apa pun jua kini aku perlu mencurahkan sepenuh hati kepada amanah yang telah di berikan kepada diri ini. Mensyukuri apa yang telah diberikan dan sentiasa dekat dengan DIA yang telah memberikan aku rezeki ini. Dengan ini berakhirnya sebuah penantian buat diri dalam menentukan jalan hidup. Aku kini melangkah kesebuah lagi penantian dalam hidup ini.

No comments:

Post a Comment