Saturday, December 31, 2011

DIARI HATI INI...

Hari ini menoleh ke belakang,
Aku melihat senyuman, aku melihat air mata, aku melihat suka, aku melihat duka,
Yang pasti penuh rasa pahit, manis yang terasa.
Banyak sudah yang teringgal, banyak sudah yang bertanda, banyak sudah yang berbayang.
Aku bersama DIA, aku bersama MEREKA, aku bersama MEREKA yang tersayang,
Sekali lagi menempuh jalan hidup,
Penuh duri, penuh persimpangan, penuh halangan, penuh cuaca, tak terduga,
Pernah hati menangis, pernah hati ketawa, pernah hati bermuram, pernah hati tersenyum,
Meniti hari-hari sendiri, bukan mudah,
Terima kasih untuk DIA, terima kasih untuk MEREKA, yang mewarnai hidup ini, yang melukis peta kehidupan, yang melakar sejarah indah.
Yang berlaku, tertinggal menjadi memori, selamanya terukir, kekal tak terhapus,
Di diari hati ini.

No comments:

Post a Comment