Wednesday, August 4, 2010

A CALL

Bangun dengan mamai dan terus angkat telefon, and that guy talk about that program for the social work. I feel like I wanna hide from him and never want to see him. I don’t know what he is thinking just now. Oh my, I don’t really know what actually my work in this group is. It is one more night mare. I don’t want to face with it but I really can run from this. Keserabutan datang lagi. Baru nak rasa tenang sebab pak cik mekanik cakap dan start repair motor. Sekarang masalah lain pula nak datang. Aku dah banyak terhutang dengan kakak dalam social work. Dah terlalu malu. Aku tak tahu nak buat apa lagi dah. Rasa macam nak lari masuk dalam group Yana, tapi semua ni dah mula lama. Aku tak boleh nak tarik diri lagi. So starting now on whether I like it or not I need to face it and make the best effort I can do to help them during this activity. All of these things really bother me A LOT. Tak tahu nak sorok muka dekat mana. Memang sangat susah bila kerja dengan orang yang agak perfectionist. Susah bukan apa bila aku tak involve dari mula, that make me feel it is difficult. Ya Allah berikanlah aku kekuatan untuk mengharungi segala dugaan dalam hidup ini. Aku kini perlu ketabahan mengharungi setiap apa yang telah di datangkan kepada diri ini. Semoga aku juga menjadi semakin kuat, tabah dan sabar.

No comments:

Post a Comment