Monday, October 10, 2011

Hari-hariku bersamamu.

Congratulation, dear. (Najeeah Abdullah and parent)

It’s her convocation day. Aku sendirian di bilik hari ini meluangkan waktu dengan benda-benda yang tak berfedah. Wah, saya sangat jealous, mereka-mereka sudah convocation hari ini. Aku? Tahun depan, Insyaallah aku pun akan merasai semua benda-benda ni, harap di panjangkan usia aku untuk dapat merasai kebahagian kejayaan itu. 

Dah tiga hari aku makan berteman, tidur berteman, ada teman nak di ajak berbual bicara, tiba-tiba aku rasa sepi bila di tinggal sendiri. Rupanya aku tak boleh juga hidup sorang-sorang. Hujung minggu kali ini aku rasa bermakna kerana dapat kembali aku merasai kegembiraan dulu yang pernah aku lalui. Maybe only for this week. 

Rasa sangat best this week sebab walau tak semoat nak rehat-rehat and spend my time with “the hobby” tapi bersamamu NAJEEAH ABDULLAH, it made up my day. Terlaksana juga hasrat nak try the robe. It look nice on me, can’t wait for next year. Sempat keluar shopping sampai keletihan yang amat sangat, sempat berhujan di jalan TAR, sempat juga menjelajah STABAZ, sempat juga buat aktiviti kita yang dulu-dulu. It’ll remain as our sweet memory forever. Menjadi seorang Syazwani bersama Najeeh Abdullah sangat berbeza, tak pernah sama dengan kawan-kawan baik yang lain. How I wish we can still be together until the end. 

Tahniah kepada awak sebab dah lepas convocation tadi. I hope that you are having  great time with your family. Sorry, just dapat bagi a piece of cake for you, maklum saja budjet dah makin kurang, but I hope you enjoy it my dear friend. Semoga after this you’ll get better job and will be enjoying every moment of your life. You’ll move to the next phase of your life and will be facing a lot more barriers, I’ll pray for your best. Don’t forget to enjoy your life. 

No comments:

Post a Comment