Saturday, November 12, 2011

Two more days!

Apa yang lagi dua hari? Class? Presentation? Exam? YES, it is an examination. For whom? For me? For my friends? For my brother? YES, it’s for my little brother. It’s time for SPM, the one that will determine his future. MAYBE! I’m not sure. The first paper will be on 14th of November, Bahasa Melayu paper. Wish you all the best my dear. Apakah perasaannya? Tak sempat nak interview, balik raya jumpa dengan cousin, langsung tak nampak bayang kerisauan kat muka masing-masing. There’ll be three persons who I care really much, who will be taking this major examination. Abang, Di, and E, my adik and my cousins. Hope they’ll be doing well. 

For Muhammad Syakir, Muhammad Islah,  Zikri sila jawab exam nanti elok-elok.


 “Untuk abang,
This is for your future, so jawab elok-elok, kalau dah abis one paper, just forget it and focus to the other paper, kesihatan jaga, jangan tidur lewat sangat. I’ll always pray for you”

“Dear my cousin, Di,
Kakak doa dekat Di. Study sama jangan main sangat. Focus sikit, jangan ingat nak dating ja. Kalau ada apa-apa call abang, kot-kot ada soalan spot. Tapi jangan harap sangat dekat soalan tu saja. Ingat mak dok harap. Jaga kesihatan sepanjang musim exam ni. All the best”


“Dear my cousin, E,
Kakak may not very close to you, tapi I care about you. Nanti jawab exam elok-elok. Jaga kesihatan juga. All the best”


To my dearest, my pray will always be with you. Jangan lupa sentiasa juga kena doa dekat DIA. Insyaallah HE will help you.

No comments:

Post a Comment