Tuesday, November 1, 2011

Siapakah lelaki paling macho, paling cool, paling hebat dan paling berkuasa???

Tengah lunch tadi, bercakap pasal blog and face book. Terkeluar satu topic, berdakwah melalui lukisan yang cool and cute. Balik dari cafe terus melayari blog yang one of my friend suggest, dan tengah sedap membaca terbaca satu ayat yang amat terkesan, yang menarik minat aku. 

Well entry beliau bermula dengan satu gambar yang bagi pandangan aku sangat cantik dan indah. Let me put it in my entry:

http://selamattinggal.blogspot.com/2011/10/hanya-kerna-dia-imam.html

Dan ada satu ayatnya berbunyi lebih kurang macam topic entry kat atas. Aku jadi tertarik nak meneruskan pembacaan. Nak tahu apa yang dia tulis just clik dekat link under the picture or just clik dekat link. Bagi aku, his opinion is so true. Apa yang membuatkan aku tertarik dengan blog beliau ni sebab lukisan-lukisan yang super kool and cute. Aku mula sedar sekarang, generasi muda sekarang semakin creative, like my lecture had say, there are so many ways to do the dakwah, you just need to find one which you may think you are capable of. He already found one, hope that this will bring some benefit to us.

No comments:

Post a Comment